A KFC a szigorúan titkos 11 fűszert tartalmazó sült csirke receptjének klasszikus aromáját felhasználva dob piacra egy limitált kiadású parfümsorozatot, amelyet kizárólag a spanyolországi vásárlók kaparinthatnak meg a lánc gyorséttermeiben.
Az Eau D’uardo parfüm a spanyol KFC marketingcsapata által 2021 karácsonyán elindított, hasonlóan fura kampány folytatása. Az is elég formabontó volt, a cégre utaló karácsonyfadíszeket reklámozták, jól csengő, de a tárgyhoz nem köthető spanyol névvel. Konkrétan Eduardónak neveztek el egy rántott csirkecomb alakú karácsonyfadíszt! Ebből a buggyant ötlet szülte kacatból akkor eladtak 25 ezer darabot, idén pedig ez a tárgy szolgáltatta a mintát a parfüm csomagolásához.
Objektum doboz
Míg a reklámja a klasszikus Colonel Sanders-féle fűszerkeverék által inspirált illatjegyekre utal, az Eau D’uardo azért nem az égett olaj aromájáról fog szólni. A történetben annyi az átverés, hogy az illathoz használták a recept fűszereit, alkotóelemeit, de a hagyományosabb muskátlis, bergamottos, mandarinos, rózsaborsos jegyekre épül.
Ezt is 25 ezer darabos szériában értékesítik, tehát ha év végén kiruccannánk Spanyolországba, akkor érdemes elropogtatni egy combot valamelyik KFC-egységben, a menü mellé örök emléknek számító parfümöt kapunk plusz 3,99 euróért (1500 Ft), ami, ha bontatlanul rakjuk el, pár év múlva még akár értékes is lehet.
Sőt, már most megjelentek a továbbértékesítésben reménykedő eladók, az online piactereken van, aki bő 50 eurós haszonnal akarja értékesíteni a combszerű illatosítót.