A botrányos páros és a királyi család még 2020 tavaszán állapodott meg abban, hogy nem használják tovább a Sussex Royal címet semmilyen területen, miután kiléptek a családból és az azzal járó kötelezettségekből.
Ha nem kérnek a munkából, a kiváltságok sem járnak. Ez pedig elvileg ugye azzal is járna, hogy ha már a feladatokból nem kértek, akkor a kiváltságokból sem kaphatnak, és a királyi megszólításoktól is elesnek, azonban még a márkanévváltásra tett ígéret ellenére a Sussexroyal.com csaknem három évvel a Megxit után mindig él, csakúgy, mint a 9 millió követővel rendelkező Sussex Royal Instagram-fiókjuk.
A Daily Mail beszámolója szerint a pár több tízezer fontot költött a weboldal dizájnjára, és azt a részt, amelyben megfogadják, hogy szolgálják a monarchiát, ha hívják, azóta sem frissítették, hogy meghalt II. Erzsébet királynő, ugyanis az oldal szerint még nagyon is él.
Meg vagyok lepődve, hogy a sussexi királyi honlapjuk még mindig nyilvános. A királynő elhunyt, és Sussexék megállapodtak abban, hogy a továbbiakban nem használják a Sussex Royal nevet – magyarázta egy királyi szakértő, aki észrevette a hibát, míg egy másik így nyilatkozott:
„Legalább a királynő halálát kellene tükröznie, amit III. Károly királlyal kellene frissíteni.”
A lap szerint nem világos, hogy ki működteti pontosan az oldat, vagy ki a Sussex Royal weboldalának tulajdonosa, mivel az amerikai GoDaddy nem adta ki a neveket, Harry és Meghan szóvivője pedig nem válaszolt a média megkeresésére.