Habár a legtöbbször a gyerekek hangos viselkedése és állandó sírása a légi közlekedés utazóit akasztja ki, úgy néz ki, most már a kávézókban is komoly balhék vannak miatta. Egy édesanya ugyanis felháborodva írta le panaszát az interneten, miután egy ausztrál kávézó tulaja kirúgta őket a vendéglátóhelyről gyermekei folyamatos sírása miatt.
A család Adele’s Kávézóját látogatta meg. Kétéves és hároméves gyerekeikkel csak fagyit szeretek volna kapni, amikor is a tulaj, Adrian Dall’oste távozásra kérte őket. Ő úgy nyilatkozott az esetről, hogy a két kicsi nemcsak hisztizett, de az idősebb még le is vert mindent a pultról.
Fogta és felkapta az egyik fémkulacsot, és a csempéhez vágta. Csoda, hogy nem törte be. A személyzet csak nézett rám, hogy mit tegyenek, mire jeleztem nekik, hogy nyugodjanak meg, egy-két perc és biztos vége. De nem így lett
– mesélte Adrian, aki további 15 perc tarthatatlan hiszti, üvöltözés és csapkodás után fogta magát, odament a családhoz, és megkérte őket: távozzanak.
Az anya erre sokkot kapott, az apa pedig közölte vele, hogy ez nem megfelelő, sőt rossz üzleti hozzáállás. A tulaj erre csak ennyit válaszolt:
Nem, ez rossz nevelés.
Egy pont ott lévő másik családanya, Laura Edwards ekkor fogta magát, odament hozzájuk, és közölte Adriannal és a személyzettel, hogy undorítóan viselkednek, majd a közösségi médiában is posztolt az esetről, ahol azt kérte, hogy ne látogassa meg senki a kávézót.
Az emberek azonban nem értettek egyet a posztjával és azzal, hogy megpróbálja tönkretenni a vendéglátós hírnevét:
Jól tette a tulaj. Én is így cselekedtem volna. Az ő dolga az, hogy biztosra menjen, hogy mindenki élvezi a náluk létet. Nekem is vannak gyerekeim, és amikor kicsik voltak és hisztiztek, fogtam, és arrébb mentem mások tisztelete jeléül.
Laura Edwards azonban továbbra is kiáll a véleménye mellett. Úgy véli, hogy az emberek gyakran lenézik a gyerekeket, amikor a kicsik nem megfelelően viselkednek.
A felfogóképességük még nem fejlődött ki teljesen ebben a korban. Valahogy fel kell dolgozniuk az érzéseiket
– vélekedett a nő, aki továbbra is azt kérte: ne látogassa senki Adele’s Kávézóját.
Bojkottja azonban nem sikerült, ugyanis az eset másnapján a helynek akkora látogatottsága volt, hogy dupla bevétele lett – írja a Unilad.