Az impulzusvásárlás veszélyei

MH/MTI
2024. január 16. kedd. 17:14

Horváth Attila, a Provident Pénzügyi Zrt. gazdasági igazgatója a közlemény szerint elmondta, hogy a nagy áruházláncok január elején elindították készletkisöprő akcióikat. A Providentnél ezért ismételten elindították a Tudatos Vásárlás kampányt, hogy segítsenek a vásárlóknak felelős és jól átgondolt döntéseket hozni, különösen az év eleji nagy leárazások idején, amikor könnyebb elcsábulni és az impulzusvásárlás hibájába esni.

A kampány részeként indított honlap praktikus tippeket nyújt arra, hogyan minimalizálhatóak a felesleges vásárlások, legyen szó ruháról, műszaki cikkről vagy sportfelszerelésről.

A Provident Pénzügyi Zrt. a londoni és varsói tőzsdén jegyzett International Personal Finance (IPF) nemzetközi pénzügyi vállalatcsoport része, Magyarországon immár 22 éve meghatározó szereplője a személyi kölcsönök piacának. Az IPF kilenc országban 2,4 millió ügyféllel rendelkezik, a magyar Provident 2300 munkavállalója 210 ezer ügyfelet szolgál ki.

Elolvasom a cikket