Ön is csodálkozott már azon, hogy miért vannak különböző méretű farmerjei? Az egyik fazonból kisebb kell, a másikból nagyobb… A férfiak esetében ez viszont nem így van. Most lerántják a leplet a szakértők a titokról, amire olyan sokan voltak kíváncsiak.
A demográfiának köze van a dologhoz
Az történt az idők során, hogy a márkák úgy alakították ki a méretezésüket, hogy azt reprezentálják, kinek hiszik fő vásárlójukat – mondta Jessica Murphy, a True Fit vásárlási platform társalapítója. Ez az oka annak, hogy annyi következetlenség van bennük.
Ha van egy márka, aki inkább a 60 éves korosztályt szolgálja ki, akkor a méretük az ő demográfiai jellemzőit reprezentálja. Ha szembeállítja ezt egy olyan márkával, amely egy tinédzser vagy tizenéves vásárlót szolgál ki, akkor a méretük nagyon másképp fog kinézni
– mondta a szakértő.
Tehát szerepet játszik az, hogy az idő elteltével az emberi test is átalakul, így ezért lehet, hogy míg egy márkánál elég mondjuk valakinek a 36-os méret, egy másik üzletben már a 38-as fog rá passzolni, ugyanis nem mindegy, hogy kikre tervezték az adott ruhadarabot. A derékbőség változni fog.