Meghan Markle új életmódmárkáját szétszedték, mivel a vitatott név továbbra is felhúzza a szemöldököt a királyi szakértők körében – írja a express.co.uk.
Sussex hercegnéje az American Riviera Orchardot jelentette be, amelyhez egy Instagramon megosztott videó is társult, és azóta több mint 500 ezer követőt gyűjtött össze. A márka középpontjában egy sor termék, például lekvárok előállítása és értékesítése áll, amelyek igazodnak majd Meghan közelgő, a Netflix számára készülő szakácsműsorához.
Védjegye áruk széles skáláját fedi le, az evőeszközöktől kezdve a receptkönyvekig – de a márkanév több királyi megfigyelő szemöldökét is felhúzta.
Kinsey Schofield a Sky News Australia The Rita Panahi Show című műsorában nyilatkozott: „Az American Rivieria Orchard – valaki egy idősek otthonához hasonlította a nevet. A királyi kommentátor folytatta: Tényleg megpróbálja beilleszteni magát ebbe a Santa Barbara-i közösségbe, ami azért érdekes, mert még csak négy éve él ott, és olyan, mintha 90 hónapja lenne hercegné, és még mindig azt kérné az emberektől, hogy úgy hivatkozzanak rá.”