Ennek az oka egyszerűen az volt, hogy Pavarotti imádta szülőhazájának klasszikus fogásait, és az előadásai szüneteiben szeretett leosonni a színpadról, hogy nassoljon egy jót – írja a Page Six.
Nemrég Peter Gelb, a New York-i Met igazgatója beszélt arról: „Pavarottinak kielégíthetetlen étvágya volt, és gyakran rejtett el kedvenc tésztájából a színpad környékén. Az áriák között néha elkóborolt a színpadról, és falatozott egyet”.
Kellett is neki az energia: az énekes egy-egy előadását meghallgatva a mai napig az a benyomásunk támadhat, hogy ehhez a hanghoz óriási erőkifejtés szükséges. A 150 kilós énekesről már eddig is lehetett tudni, hogy amikor turnézott, mindig nagyon sok tésztát, parmezán sajtot, valamint szalámit igényelt, hogy tovább tudjon pörögni.
Pavarotti étvágya haláláig sem csillapodott. Nemrég a Unilad idézett fel róla egy anekdotát. Amikor Pavarotti már a halálos ágyán volt, elhívta magához volt feleségét, Adua Veronit, akit korábban egy 34 évvel fiatalabb nőért hagyott el.
Azonban a találkozó nem igazán a feszengésről szólt nála. Amikor megérkezett volt felesége, a haldokló énekes rögtön meggyőzte őt, hogy készítsen már el neki egy jó nagy adag spagettit.
Herbert Breslin, Pavarotti menedzsere később így emlékezett vissza az énekesre: „Imádta a zenét, a nőket, az ételt és a futballt – ebben a sorrendben”. Pavarotti egy dokumentumfilmben pedig nemcsak a zenéről és a kajáról, hanem a szexről is mondott fura dolgokat.
Például: „A szex mindig jót tesz. Mindegy, hogy az előadás előtt, vagy után csinálod. Persze legjobb lenne a show alatt szexelni, az egyetlen asztalon, ami a színpadon van”.