„Giccses és erőltetett” Meghan Markle új dzsemjének „promóciója”

A pólós, Nacho Figueras az Instagramon posztolt egy képet, amelyen pirítósra kenve lekvárt eszik, miközben Meghan új termékével pózol, amelyen egyértelműen látszik a márkacímke – American Riviera Orchard. A képaláírása így szólt: „Mondtam már, hogy imádom a lekvárodat?” – olvasható az Express.co.uk-n.

Meghan ötven különleges üveg lekvárt osztott szét barátainak és influencereknek, köztük Nacho feleségének, és az influencer Delfina Blaquier-nek, mivel Meghan igyekszik a királyi családtól és a hollywoodi karrierjétől különválasztani új termékeit.

A rajongók egyből kritizálni kezdték, ahogyan Meghan a termék népszerűsítését kitalálta. Nacho közösségimédia-posztja alá az egyik rajongó ezt írta: „Bocs, ha ez sértő, de Meghan nem használhat másokat arra, hogy saját magát reklámozza.”

Harry herceg, a pólós, Nacho Figueras és Meghan Markle

Harry herceg, a pólós Nacho Figueras és Meghan Markle

Fotó: Instagram/Nacho Figueras

Elolvasom a cikket