A Primark a világ sok országában népszerű, áruházai jelentős forgalmat bonyolítanak le, így elkerülhetetlen a boltokban a lopás is. A cég tizenhét európai és amerikai országban több mint 440 üzlettel rendelkezik, és kifejezetten népszerű a vásárlók körében: pár éven belül a cég el akarja érni, hogy 530 üzlete legyen világszerte. A fast fashion cégnek azonban a lopásokkal is szembe kell néznie, egy volt Primark-dolgozó nyilvánosságra hozta, mit tesz a cég, ha azt érzékeli, hogy a termékeit megpróbálják ellopni.
Egy brit Primark-üzlet korábbi alkalmazottja részletesen beszámolt arról, hogy mit jelentenek a hangosbemondóban hallható különböző felszólítások. Például, ha egy Primark-üzletben elhangzik, hogy „Jöhet Mr. Brown a pénztárhoz”, akkor valószínűleg valaki lopni akart, és tetten érték.
Azt is elárulta, ha egy termék hibás, akkor 10 százalékot levonhatnak az árából, vagy ha a ruha enyhén piszkos, és nem volt belőle több méret. A volt alkalmazott azt javasolja, ha valaki ilyennel találkozik, az adott terméket vigye el a kasszához, és kérjen kedvezményt az árából. Arról is beszélt az egykori Primark-alkalmazott, hogy ha az üzletben valaki kétszer csengőt hall, akkor a felügyelő vagy egy menedzser segítségére van szükség, azonban ha három csengőszó szólal meg, akkor veszélyhelyzet van.
Ha kettes kódról szól a bejelentés, akkor az nagyon rossz hír a takarítóknak. „Csak úgy megesik, hogy egyes vásárlók szeretik a padlót WC-ként használni. A takarítóknál megjelenő 2-es kód azt jelenti, hogy valamilyen testnedvet kell felmosniuk” – állítja a névtelen forrás.
Az első magyarországi üzlet az Arena Mallban nyílt meg, a nyitás előtt már javában sorban állnak a vásárlók a bolt előtt. Az üzlet területe több mint 3100 négyzetméter, és nyolcmillió euróból (több mint hárommilliárd forint) valósult meg, a magyarországi beruházással 180 munkahelyet hoztak létre. Eddig rengeteg magyar volt hajlandó Bécsbe kiutazni, hogy vásárolhasson náluk.