Az együttműködést Tóth-Orosz Andrea, a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója kezdeményezte, és több mint fél éven át tartott. A hallgatók a vállalatokkal történt konzultáció után saját kérdőívvel gyűjtött adatokat elemeztek, fejlesztve ezzel elemző- és problémamegoldó képességeiket, valamint erősítve munkaerőpiaci pozíciójukat.
A projektben részt vevő cégek között volt többek között a Bravo Group Holding, a Pappas Auto Magyarország Kft, a Taképszolg Zrt, a Sandland és a Hotel Azúr Siófok.
A cégek képviselői konzultációkkal és tanácsokkal segítették a diákok munkáját.
A félév végén 65 csapat mutatta be kutatási eredményeit, amelyek közül a legjobbak a cégek előtt prezentálhattak.
A verseny védnöke Dr. Naárné Dr. Tóth Zsuzsanna oktatási rektorhelyettes és Dr. Friedmann Viktor dékán volt. Díjakat adtak át a CocaCola, a Sandland, és a Pappas képviselői. Az első három helyezett wellness hétvégét nyert a Hotel Azúr Siófok jóvoltából.
Mint ahogy Kis Márta, a Módszertani Intézet vezetője elmondta, az egyetem folytatni kívánja ezt a sikeres kezdeményezést, és további cégekkel való együttműködést tervez a jövőben.