Egyre több nőt érint a szemöldökvakság

Ha figyelemmel követi és kipróbálja a legújabb szépségtrendeket, előfordulhat, hogy áldozatul esik az úgynevezett szemöldökvakságnak, ami a TikTok tartalomkészítők által kitalált kifejezés, és arra utal, hogy a szemöldökök formázását az aktuális divatirányzatokhoz igazítják, ahelyett, hogy azt választanák, ami legjobban illik az archoz, írta a life.hu.

A szemöldökvakság egy új jelenség, amely a TikTok-felhasználók között kezdett elterjedni: arra utal, hogy a nők gyakran a szemöldökük formázását az aktuális szépségtrendekhez igazítják, és nem az alapján döntenek, hogy mi illik a legjobban az arcukhoz. Míg az 1990-es és 2000-es években a vékony szemöldök volt a divat, az utóbbi években a bozontos, vastag szemöldökök váltak közkedveltté. Azonban ez sem áll mindenkinek jól.

A TikTokon egy felhasználó, Maddi Scott egy ijesztő videót osztott meg a szemöldökéről. A felvétel eddig 5,7 millió megtekintést ért el. A videó arra ösztönzött másokat, hogy saját történeteiket is megosszák a sorstársaikkal. Cassandra Bankson bőrápolási szakértő elárulta, mely kérdéseket kell feltenni magunknak, ha attól félünk, hogy a szemöldökvakság előbb vagy utóbb utolér.

„Kérdezze meg magától: csak azt csinálja, amit a közösségi médiában népszerűnek lát? Valójában olyan szépségápolási trendeket követ és alkalmaz az életben, amelyek jó érzéssel töltik el, vagy csak azt nézi, mit csinálnak a legmenőbb sztárok és influenszerek a szemöldökükkel, és vakon követi őket? – mondta, majd hozzátette, hogy ha valaki nem biztos abban, hogy milyen szemöldök illene az arcához, érdemes egy szakértővel konzultálni, aki segít eligazodni a trendek világában.

Elolvasom a cikket