MH/MTI
2024. augusztus 15. csütörtök. 23:31
A cég csütörtökön jelentette, hogy a vizsgált időszakban az adózott eredménye 29 százalékkal, 24,27 milliárd jüanra (3,34 milliárd dollárt, 1 jüan=50,08 forint) esett az egy évvel korábbi 34,3 milliárd jüanról. Az Alibaba negyedéves bevétele négy százalékkal, 243,2 milliárd jüanra emelkedett.
Elemzők várakozásának átlagában nagyobb, 247,54 milliárd jüan bevétel, és szintén nagyobb, 28,31 milliárd jüan profit szerepelt.
A számos e-kereskedelmi platformot egyesítő Taobao és Tmall Group divízió negyedéves bevétele egy százalékkal, 113,4 milliárd jüanra csökkent. Az Alibaba International Digital Commerce Group, amelybe a Lazada, az AliExpress, a Trendyol és az Alibaba.com tartozik, 32 százalékkal, 29,3 milliárd jüanra növelte bevételét. Az Alibaba felhőszolgáltatásokból származó bevétele hat százalékkal, 26,5 milliárd jüanra, a Cainiao logisztikai részlegének a bevétele pedig 16 százalékkal, 26,8 milliárd jüanra nőtt.