Tájékoztatás és ellátás nélkül Milánóban

A kivetítőn látható indulási idő egyre tolódott, miközben sem tájékoztatást, sem ellátást nem kaptak, csak négyeurós utalványokat, amelyet nem tudtak levásárolni, miután időközben bezártak a vendéglátóipari egységek – számolt be az RTL-nek a reptéri tortúrát elszenvedő egyik utas.

Hétfő éjjel eltűnt a járat a kivetítőről, ekkor azt az információt kapták, hogy buszokkal egy hotelbe viszik őket. Miután a reptér legtávolabbi pontján kivezették őket, tovább kellett várakozniuk, mivel a buszok nem érkeztek meg. Végül hajnalban kerültek ágyba egy kétcsillagos panzióban, ahonnan délelőtt már indulniuk kellett vissza a reptérre – írta meg a mandiner.hu.

A repülőgép végül újabb tizenkét órás várakozás után 22.40-kor indult. Az utas szerint az utolsó üzenet a Ryanairtól még hajnalban érkezett, azon kívül semmilyen tájékoztatást nem kaptak, a foglalás részletei pedig eltűntek a telefonos applikációból.

Elolvasom a cikket