A büntetővámok nem fogják megállítani Kínát

A lap idézte a CNN-t, melynek riportjában a COVID-19 hatására emlékeztettek: amikor Kínában több évig szigorú karantén volt, a nyugati országok vezetői nem látogathattak az országba, ott gőzerővel folyt a termelés, és a piaci stratégiák kidolgozása.

A járvány vége óta pedig az tapasztalható, hogy a Nyugattal ellentétben Kína hamar talpra állt.

Az sem segít az európai és amerikai gyártóknak, hogy az Oroszországból való kivonulása után az ott élők elkezdtek kínai autókra váltani. Szóval, az a helyzet, hogy a kínai autógyártók igyekeznek meghódítani a globális piacot, és ehhez adottak a feltételek. A Telegraph úgy véli, hogy a kínai márkák mára egyértelmű előnybe kerültek a nyugati autóipari óriásokkal szemben.

„A kínai elektromos autók fő előnye az alacsony árban rejlik, kellően magas minőség mellett, amit a fejlett termelési infrastruktúra és az állami támogatás biztosít” – olvasható a cikkben.

Elolvasom a cikket