A sussexi hercegné az áprilisban bemutatott amerikai Riviera Orchard „életmódmárkáján” keresztül tervezte a nyilvánosság elé tárni a lekvárját vagy bármely más finomságát – írja a dailymail.co.uk.
Az amerikai Riviéra Orchard név védjegyeztetésére tett lépése több milliárd dolláros problémába ütközött.
A probléma a „Royal Riviera” védjegyet birtokló cég által az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalához benyújtott tiltakozás formáját ölti.
A tulajdonos, a Harry & David egy 1934-ben alapított amerikai intézmény, amelynek éves forgalma 1,7 milliárd font és 3300 alkalmazottja van.
Az „összetéveszthetőség” miatt „relevánsnak” ítélt óvást Marco Wrighthoz, a védjegyhivatal vizsgáló ügyvédjéhez továbbították. Ez a 43 éves Meghan legújabb balszerencséje.
Egy évvel ezelőtt az életmódblogja, a The Tig védjegyének megszerzésére irányuló kérelme hiúsult meg, amikor nem nyújtott be „használati nyilatkozatot” a kérelemhez, így ügyvédje, Danielle Weiss kénytelen volt hat hónapos hosszabbítást kérni.
Az American Riviera Orchardot is hasonló gondok sújtották a múlt hónapban, amikor a védjegyhivatal közölte vele, hogy az „American Riviera” túl homályos kifejezés, és kikötötte, hogy három hónap áll rendelkezésére a pontosításra, valamint hogy további 700 dollárt (535 fontot) kell fizetnie a folytatásáért.
Tina Brown, a Vanity Fair egykori szerkesztője és Diana hercegnő életrajzának szerzője attól tart, hogy ez nem balszerencse. Meghan – jelentette ki Brown a múlt héten – „hibátlan abban, hogy mindent elront”, hozzátéve, hogy „minden ötlete totális …”.