2025. január 10. péntek. 11:54
Frissítve: 2025. január 10. 11:58
A versenyen az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar üzleti és turisztikai képzések alapszakos hallgatói napjaink üzleti kihívásaira reflektáló témákat dolgoztak fel a turizmus, élelmiszeripar és szépségipar területein. A kutatások rámutattak a környezettudatosság, az egészségtudatosság, a társadalmi felelősségvállalás és a fenntarthatóság jelentőségére és ezen szempontok vásárlói, fogyasztói attitűdre gyakorolt hatásait vizsgálták az egyes ágazatokban. A félév során a résztvevő cégek – Coca-Cola Magyarország Kft., Danone Magyarország Kft., DrHazi Hightech Natural Zrt., Harsányi Pincészet, Hotel Azúr Siófok Deluxe Club, Príma Pék Finompékáru Kft. – képviselői konzultációkkal és szakmai iránymutatásokkal támogatták a hallgatókat, akik saját kérdőívek segítségével gyűjtöttek adatokat, majd azokat elemezve készítették el kutatásaikat. Az egyedi megközelítések és innovatív ötletek a szakmai zsűri tagjaiban is friss gondolatokat ébresztettek.
„Ez a verseny is kiválóan rávilágít a METU myBRAND módszerének értékeire: a diák megtalálja a saját „hangját” és szakmai személyiségét, miközben szakértői szintű tudást szerezhet” – mondta Dr. Naárné Dr. Tóth Zsuzsanna Éva, a METU oktatási rektorhelyettese, a verseny fővédnöke.
„A verseny célja az volt, hogy a hallgatók ne csak a statisztikai ismereteiket alkalmazzák a gyakorlatban, hanem fejlesszék elemző-, problémamegoldó- és együttműködési készségeiket is, amelyek elengedhetetlenek a munkaerőpiacra való sikeres felkészüléshez” – hangsúlyozta Tóth-Orosz Andrea, a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója, a program kezdeményezője.
Az egyetem ezúton is köszöni a cégek közreműködését, amely jelentős mértékben hozzájárult a hallgatók szakmai fejlődéséhez, valamint a verseny sikeréhez.
A METU továbbra is elkötelezett abban, hogy hallgatóinak naprakész szakmai tudást és piacképes készségeket biztosítson, hozzájárulva a tudatos karrierépítéshez.