Meghan Markle nagy visszatérést tervez. Egyszerre robbantja be új életmódmárkáját, az American Riviera Orchardot, az ehhez kapcsolódó honlapot és Instagram-oldalt, valamint a Netflix égisze alatt készült új főzőműsorát.
Objektum doboz
Bennfentes források szerint az amerikai színésznőből lett sussexi hercegné eltökélt célja, hogy ő legyen az új Martha Stewart.
„Meghan néhány héten belül elkezdi forgatni a Netflix főzőműsorát. Ez az American Riviera Orchard márkához kapcsolódik. Meghan olyan termékeket fog készíteni és árulni, mint például a lekvárok. Emellett saját szakácskönyvet is piacra dob, valamint egy blogot.”
A hercegi pár 2020-ban öt évre szóló megállapodást kötött a kaliforniai székhelyű streamingóriással, amely szerződés becsült értéke 100 millió dollár. Ennyi pénzért pedig elvárja a Netflix, hogy a sussexiek érdekes és nézettséget hozó műsorokat szolgáltassanak.
Meghan új márkájának elindítása és a főzőműsoráról szóló hírek alig néhány hónappal azután érkeztek, hogy a hercegné közeli barátja, Omid Scobie azt állította, hogy Markle végül az új Martha Stewart lehet.
Omid tavaly novemberben azt mondta, hogy Markle a legendás amerikai televíziós főző- és életmódszemélyiség nyomdokaiba akar lépni.
„A sussexi pár nagyszerűen tudja felhívni magára a figyelmet. A dokumentumfilm, amit róluk forgattunk, még mindig az egyik legnézettebb dokumentumfilmünk. Az emberek falják a történetüket. Vitatottak, de ez nézettség szempontjából egy jó dolog. Lehet szeretni vagy utálni őket, de az emberek akkor is nézik” – mondta a Netflix egyik vezetőségi tagja, Bela Bajaria.