MH/ MTI
2024. április 10. szerda. 17:15
Azt írták, hogy a felmérésen kívül az értékesítési adatok is igazolják az új tarifarendszer népszerűségét, ugyanis 272 ezer darab teljes árú Budapest-bérletet adott el a társaság, ami a februárban mért adatokhoz viszonyítva csupán 17 százalékos visszaesést jelent. A teljes árú Budapest-bérletek 35 százalékát továbbra is online vásárolják meg a fővárosban közlekedők – tették hozzá.
Kitértek arra is, hogy jól fogytak az ország- és vármegyebérletek is. Márciusra vonatkozóan a BKK adatai szerint 225 ezer kedvezményes és teljes árú ország- és vármegyebérletet vásároltak a társaság értékesítési csatornáin keresztül, amelyből csaknem 75 ezret digitális formában értékesített a BKK.
Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója az értékesítési eredmények kapcsán elmondta, hogy évek óta nagy hangsúlyt fektetnek a digitális megoldásaik fejlesztésére. Mint a vezérigazgató fogalmazott: „Az első hónap tapasztalatai megerősítik, hogy jó úton járunk, hiszen a BudapestGO alkalmazás hatékonyan képes szolgálni a regionális tarifaközösséget.”
A társaság közleménye szerint a teljes árú Pest vármegyebérletekből több mint 75 ezer, a kedvezményesből pedig közel 102 ezer fogyott a BKK értékesítési csatornáin keresztül. Ez azt jelenti, magyarázták, hogy teljes árú Pest vármegyebérletek 51 százalékát, a kedvezményes Pest vármegyebérleteknek pedig 71 százalékát értékesítette a BKK – állapították meg.