MH/ MTI
2024. május 24. péntek. 6:05
Egyre több ember számára vált prioritássá mostanában, főleg a covidhelyzet után, hogy ezekben az években utazzanak, felfedezzék a világot. A klímaváltozás, a globális felmelegedés azonban közbelépett, és nagyon úgy tűnik, hogy az igazi nyaraláson készült képek inkább kellemetlenek, mint népszerűek lesznek a közösségi oldalakon.
Egyre többen vannak a közösségi oldalakon, akik nemtetszésüket fejezik ki egy-egy travel influencer (utazó influencer) adatlapján. Az utazós fényképek ugyan általában rendkívül szépek, és sokszor a neten szörfölők kedvét is meghozzák az utazáshoz, a klímaváltozás miatt egyre inkább kritikákra, mintsem lájkokra kell ezeknél a tartalmaknál számítani.
A klímaváltozás a nyaralások végét jelenti
A fiatalok csoportja nagyjából két részre bontható. Vannak, akik próbálják kihasználni ezeket az éveket, és képtelenek megállni, országról országra járnak az olcsó fapados jegyekkel. Mások azonban, akik a klímaváltozásra figyelnek oda jobban, és hogy a pár kellemesen eltöltött napnak milyen hatása van a bolygóra, inkább a közeli helyeken való sátrazást, a biciklitúrákat preferálják.
A közösségi médiának egyre károsabb hatása van a klímaváltozásra, ezeken az oldalakon ugyanis azt hirdetik, hogy butaság kihagyni azokat az úti célokat, ahová pár ezer forintért eljuthatnak az emberek.
Sokak szerint ilyenkor nem mérlegelik azt a kérdést, hogy amit pénzben nem kell megfizetniük, azért mennyit fizet a bolygó helyettük is. Éppen ezért ez a probléma akár a travel influencerek virágkorának végét is jelentheti.