Krisztina Szuderevszkaja, a Krasznopoljanszkaja kozmetikai márka alapítója Szocsiban megerősítette, hogy 40%-kal nőtt annak az arckrémnek az eladása, amelyet Vlagyimir Putyin orosz elnök személyesen tesztelt a Stratégiai Kezdeményezések Ügynökségének februári fórumán – írta az eadaily.com.
Mint ismeretes, az államfő ezután a terméket a kezén alkalmazta.
A fórumot, amelyen Putyin is részt vett, Moszkvában tartották, és meglehetősen sokatmondó neve volt: „Erős ötletek egy új időre”.
„A tesztelés és a hírek hónapjában (februárban) az eladások mintegy 40 százalékkal nőttek, majd márciusban, áprilisban enyhe visszaesés következett be, de még így is magasabb szinten maradtak az eladások, mint 2022 novemberében, 2023 januárjában” – mondta a szocsi üzletasszony.
Szuderevszkaja azt is megígérte, hogy nem emelik a termék árát, amely Putyinnak köszönhetően nagyon népszerűvé vált Oroszországban.