A Telia Parken Stadion digitális kijelzőjén egy üzenet jelent meg, amely azt hirdette, hogy a mérkőzésen minden szurkoló ingyen sört kaphat.
A futballklub szoros kapcsolatot ápol a Carlsberggel, amely 1999 óta az FCK szponzora, jelenleg pedig 2026-ig szóló szerződéssel rendelkezik. A csapat egyszer még egy hatalmas Carlsberg-palackot is behúzott a stadionba, amikor egy lelátót neveztek el a sörgyárról.
Ha minden jelen lévő szurkoló kihasználta volna a lehetőséget, akkor összesen 34 726 sört adtak volna ki.
A csapat már korábban is megvillantotta nagylelkűségét az ingyen sörök terén, a Sevilla szurkolóinak a stadionjukban biztosították az italt, mivel 3000 kilométert utaztak oda-vissza, hogy megnézzék idegenben csapatukat.
Pénzügyileg nem vágja földhöz a csapatot ez a döntés, és ebben a Bajnokok Ligájából származó bevételeinek. A klub csak a selejtezőért 15,6 millió eurót kapott, és a csoportkörben nyújtott teljesítményük – két győzelem és két döntetlen – további nyolcmillió euróval növelte a bevételüket. A legjobb 16 közé jutásukkal további tízmillió eurót kapnak, amiből már tényleg telik bő harmincezer korsó sör kifizetésére.