Meghan Markle és Harry herceg azóta próbálkoznak beindítani valamilyen vállalkozást, mióta kiléptek a királyi családból. Hírnevükre építenének, de egyelőre egyik projektjük sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A hercegné azért töretlenül próbálkozik, de a legutóbb bejelentett életmódmárkája sem részesült az általa remélt fogadtatásban. Könnyekben tört ki, miután meglátta a reakciókat.
Meghan Markle könnyekben tört ki a közvélemény reakciója miatt
Kétségbeesetten igyekeznek saját lábukra állni, de a hírnevük nem tudja fenntartani a vállalkozásaikat. Harry herceg és Meghan Markle több különböző projekttel is próbálkoztak azóta, hogy kiléptek a királyi családból, de eddig mind csúfos kudarc lett. Meghan Markle azonban nem adja fel, márciusban új életmódmárkát jelentett be, ám amikor szembesült azzal, hogy milyen fogadtatást kapott az új üzlete, könnyekben tört ki.
A 43 éves színésznő egy rejtélyes videóval próbálta felkelteni az emberek figyelmét. A klipben, amelyet a pár Montecito-i kastélyában forgattak, az látható, ahogy Sussex hercegnéje a családi házuk pazar kertjében sétálgat. Mivel sem az ő, sem Harry herceg hírneve nem állt még helyre a királyi családból való kilépésük óta, Meghan hatalmas PR-akciót tervezett, hogy javítson a helyzetükön a márka bevezetése előtt, ennek ellenére az új vállalkozása is lesújtó reakciót kapott.
Tom Quinn királyi szakértő szerint Megan könnyekben tört ki, amikor értesült az emberek véleményéről. „Meghan sírva fakadt, amikor a márka elindult, sokan gúnyolódtak a lekvárján, drágának tartották és nem gondolták különlegesnek.”
„Mostanra eljutott arra a pontra, hogy azt gondolja, igazságtalanul kritizálják. A férjéhez hasonlóan ő is úgy érzi, hogy az emberek minden alap nélkül pikkelnek rá – nem érti, miért nem csodálják a munkáját.” Hozzátette: „Különösen érzékeny az amerikai fényűző életmódját ért kritikákra – az ő szemszögéből ez olyasmi, amit csodálni kell, nem kritizálni.”