Ahogy azt már korábban megírtuk, az M5-ös autópályán Kecskemét és Kiskunfélegyháza között, a 98-as km-nél súlyos baleset történt. A Budapest felé vezető oldalon már megszűnt a kiterelés, a baleseti helyszínnél egy sávon megindult a forgalom. Szeged felé a 91-es km-nél levő Kecskemét-dél csomópontnál továbbra is kiterelik a forgalmat az 5-ös főút felé – a kiterelés előtt 5 km-es a torlódás.
A reggeli erősödő forgalom miatt a fővárosba vezető főbb útvonalakon már lassulás (torlódás) tapasztalható, így az M3-as autópálya fővárosi, bevezető szakaszán, az M7-es autópályán Érdnél, az M0-s autóút keleti és északi szektorának nagyobb csomópontjaiban, az M2-es autóúton Fótnál, a 10-es főúton a solymári körforgalomtól, az 51-es főúton Dunaharaszti elkerülő szakaszán, az 510-es főúton Taksony és Dunaharaszti között és a Csepel-sziget útjain.
A 13-as főúton Komárom és az M1-es autópálya csomópontja között megrongálódott a burkolat. A 7-es km-nél csak a fél útpálya járható, torlódik a forgalom.
Az M7-es autópályán a fővárostól a Balaton felé vezető oldalon, a 17-es és a 23-as km között, az érdi és a tárnoki szakaszon felújítási munkát végeznek. A forgalmat átterelték a belső sávra és az ellenkező oldal belső sávjára. Budapest felé a középső és a külső sávon kell közlekedni.
Átépítik az útcsatlakozást a 10-es főúton Pilisvörösváron. A 17-es km-nél mindkét irányban sávzárás követel figyelmet, és okoz sokszor torlódást.
A 14-es főúton a Vámosszabadi határhídon, a 12-es km-nél dilatációs szerkezetet javítanak. A félpályás lezárásnál jelzőlámpa szabályozza a forgalmat.